חדשות המדינה

בחודש שעבר השתתפה בשני טורנירים בבית דני קבוצה בשם VSCI מצרפת. אחד ממקימי הקבוצה הינו ערן ריינשמידט, ישראלי בן 51 המתגורר כבר 12 בפריז. לא כל יום מגיעה לטורנירים במדינת הכדורגל קבוצה מחו"ל, אז תפסנו את צחי לשיחה קצרה על הסיפור של הקבוצה ושלו בפרט.

"התחלתי את דרכי במדינת הכדורגל מתחיל ב-2004, בקבוצת ואטוס-לוקוס שאח"כ הפכה לרטרו אקטיב -  Retro Active. שיחקנו 72 טורנירים לפי עמוד הקבוצה, והיינו קבוצה ברמה בינונית פלוס עם חמש זכיות, כל זה בין 2004 ל 2009."

"בתחילת 2010 עברתי עם משפחתי לצרפת, לצאת להרפתקה חדשה במשרדים הראשיים של החברה בה אני עובד. חיפשתי מסגרת לשחק כדורגל עם חברים, ובאחד האירועים בעיירה נפגשתי עם מקומי שגם רצה להקים מסגרת לשחק עם חברים. התחלנו לשחק בימי ראשון בבוקר במגרשי הדשא בעיירה לה וזינה – Le Vesinet, פרבר במערב פריז."

"ב-2013 החלטנו להקים אגודה חובבנית בשם VSCI – Vesinet Sport Club International. הרעיון הוא לקבל חברים לאגודה מלאומים שונים ולאחד את השוני בין כולם, והיום יש באגודה 35 לאומים שונים. הסיסמה של המועדון – Fair Play Every Day."

"בעזרת העירייה קיבלנו מגרש שבו אנחנו משחקים עד היום, וחברי האגודה מאמנים את קבוצות הילדים ( בנים ובנות ) שרשומים בהתאחדות הכדורגל הצרפתית ומשתתפים בליגות האזוריות מגילאי 6 עד 16. פעם בשנה אנחנו מקיימים ברביקיו גדול כשכל משפחה מביאה מאכל ייחודי למוצא שלה."

 תמונות של המגרש עם דגלי כל המדינות ( כולל דגל ישראל )

 קבוצה הבוגרת לא משחקת בליגה הרשמית, אנחנו משחקים ביננו 7*7 או 8*8 ומדי פעם משחקים משחקי ידידות נגד קבוצות באיזור על מגרש שלם ב-11*11.
ב-2018 התחלנו לטייל כקבוצה בעולם ולהשתתף בטורנירים. נסענו ב-2018 לחוף השנהב והשתתפנו בטורניר כדורגל אולמות בקטגוריות 35 ו-45 פלוס ושנה לאחר מכן בטורניר נוסף במדינת גינאה.

ב-2020 החלטנו לבוא להגיע לישראל, אבל בעקבות הקורונה נאלצנו לדחות את הנסיעה מספר פעמים. בסופו של דבר הגענו השנה, ובעזרתם האדיבה של יאיר ואיתי ממדינת הכדורגל נרשמנו לשני טורנירים.
הביצועים שלנו על המגרש לא היו משהו, היו כמה ביטולים של הרגע האחרון ולא הגענו עם השחקנים הכי טובים ( והיותר צעירים ... ), אבל אלה רק תירוצים ואת זה תוכלו לראות בסיכומי הטורנירים.
תודה למנהלי הטורנירים ושאר הקבוצות על קבלת הפנים וטורנירים באוירה טובה. בעקבות התוצאות החלשות נכנסנו למחנה אימונים אינטנסיבי ישר אחרי החזרה לצרפת ואנחנו מתחילים להתכונן לקראת הביקור הבא. עד הפעם הבאה...



חיפוש בתוצאות
צרו קשר