חדשות המדינה

אליפות משרד התרבות והספורט בכדורגל הוגן ע"ש אבי כהן היא ספינת הדגל של מדינת הכדורגל בשיתוף משרד התרבות והספורט המציינת את זכרו של קפטן נבחרת ישראל ומכבי ת"א לשעבר, אבי כהן, שהלך לעולמו בשנת 2011. 184 קבוצות יתמודדו השנה באליפות והפעם בפורמט חדש: 120 קבוצות ישחקו כמדי שנה באליפות במשחקי 7X7 ו-64 קבוצות ישחקו בקטגוריית 6X6. 

איפה משחקים?
המשחקים יתקיימו בכל הארץ מצפון ועד דרום ביישובים הבאים:
- מרום גליל
- עכו
- טבריה
- קריית ביאליק
- עפולה
- נתניה
- הרצליה
- כפר סבא
- תל-אביב
- חבל מודיעין
- ירושלים
- לוד
- רחובות
- קריית גת
- באר שבע

איך משחקים?

בקטגוריית 7X7 ישחקו באותה מתכונת כמו בשנה שעברה - בתי מוקדמות של 6 קבוצות בשיטת ליגה פנימית עם משחקונים קצרים, כאשר 3 הראשונות מכל בית מעפילות לשלב הבא.
קטגוריית 6X6 תשוחק במגרשי קטרגל יעודיים (מגרשי שחבק) בבתי מוקדמות של 4 קבוצות, ליגה פנמית כאשר השתיים הראשונות יעפילו לשלבי הגמר האיזוריים.
המשחקים ישוחקו, כמדי שנה, ללא שופטים, לפי עקרונות הכדורגל ההוגן.

כדורגל הוגן
האליפות שמה במרכז את הכדורגל ההוגן! זוהי מסורת של 18 שנה במדינת הכדורגל וכבר 9 שנים באליפות הזאת. אין שופטים, משחקים בשביל הכיף, במקרה של מחלוקת הקפטנים של שתי הקבוצות נדרשים לפתור אותה במהירות. לא לדרוש עבירות וכדורים סתם ומנגד שווה לוותרעל מנת לתת למשחק לזרום. אלימות פיזית ואף מילולית תגרום להרחקה מהאליפות. 

מה מקבלים?
כל קבוצה מקבלת חולצות עם השם והלוגו שלה. המשחקים יסוקרו ויצולמו באתר כולל סטטיסטיקות ותמונות מכל המשחקים ותקצירי וידאו מהמשחקים המרכזיים. במחיר רישום ראשוני אפשר להתקדם עד 4 שלבים, ולפגוש קבוצות מכל הארץ! 

דמי רישום
רישום מוקדם עד ה-8.9:
- 6X6 עלות: 
400 
- 7X7 עלות: 
450

רישום רגיל:
- 6X6 עלות: 
450 
- 7X7 עלות: 
550 

להרשמה לקטגוריית 6X6 לחץ כאן 👉

להרשמה לקטגוריית 7X7 לחץ כאן 👉



פעם ראשונה באליפות? לא הבנתם משהו? לא יודעים איך נרשמים באתר? השאירו כאן פרטים ונעזור לכם להרשם.

חיפוש בתוצאות
צרו קשר